KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Wednesday, October 9, 2013

Dapat duit dari Nuffnang! Ye...ye...walaupun sikit, tapi puas hati..

Hi all...lama tak update blog..akhirnya terniat nak update blog..dah hampir setahun rupenya blog tak diupdate..lepas jer update, terfikir pulak nak tengok status dekat nuffnang.Takut dah tak Glitterati  lagi. Manala tau kan, nuffnang dah marah, tengok tak update blog. Syukurlah masih Gletterati...Fuh! lega..Check pulak my earning..Dapat RM 96.05 aku dapat! Bersyukur jugak..boleh jugak shopping sikit2.Next time aku nak pastikan yang blog aku lebih ramai yang mengunjunginya..dan aku nak pastikan blog aku sentiasa dilawati oleh pengungjung-pengunjung. Buat para tetamu blog aku yang aku sayangi, sambil2 baca blog tu derma lah..tak susah, klik jer iklan yang ada kat blog ni..sekali anda klik, saya baru dapat RM 0.25! tak susah kan?