KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Friday, September 25, 2009

Lucky Laki.....Anak Duda bertuah....(Patut Nyadi contoh enggau teladan)




Rindu mat meda bala budak2 tu belagu..Betuah amat Ahmad Dhani...siku ari ahli Kumpulan Dewa 19,bulih tiga iku anak ke pandai belagu enggau bemain muzik bakatu...enti dudi ari bisi anak...bakatu ga anak kitai..apu2.....sejuk perut ibu mengandung ko orang...Ahmad Dhani siku artis duda...ulih ngelatih,nyukung,ngiring tiga iku anak laki ia nyadi siti perkara ke amat mengkagumkan ko orang,ukai semina ba dunya hiburan Indonesia,tang mega kitai ba Malaysia ditu.......Tebilang enggau lagu....."Aku Bukan Superman" Meda sida bermain alat muzik cukup narit ati aku...

Bah.....Ngagai kita ke dah bisi anak nya y...latih-latih meh anak kita ari mit..peda nama minat tauka kecenderungan ia...enti ia ari mit rindu amat ka bermain muzik...ka ninga lagu...asah bakat enggau minat ke bisi ba sida ia..ngambi udah besai bakat nya menyerlah...sapa untung..kitai apai indai meh untung...enti anak kitai serba boleh ko orang...Ahmad Dhani ngaga siti band kediri ke bala anak ia,band nya benama The Lucky Laki..Ngajar anak ia ukai perkara mudah..tambah mega mayuh kontroversi kin kia...Bakanya meh sekeda cerita ari menua seberai ke amat narit ati aku...ti ngasuh aku bekunsi enggau pemaca blog aku ditu..
****joM lAyan Lagu sida ba Playlist aku...heheh...enjoy It!




0 comments: