KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Wednesday, August 26, 2009

Tension amat



Apu...Asai ka pecah pala ko orang deh...Mayuh mat assignment...Bala Lecture tak meri kerja last minute(Padahal diri empu ke rindu g ngaga kerja last minute...hehe..nya meh makin ari makin berlambak)..nah...Cerita ga pengidup aku saritu..Saritu jaiku..ponteng kelas..hihi..(tapi laban bisi urusan ga..)terpaksa meh..2 jam ja..First time aku ponteng sekumbang dah bergelar mahasiswi UPSI..ba UPSI ditu ukai tau ponteng..laban ka melahirkan cikgu Bitara..cikgu ke ulih nyadi role model ngagai bala nembiak..Tapi..ukai ku ponteng suka-suka y...laban terpaksa..


Emm..urusan biasiswa KPM alu enda tembu-tembu..baru tadi ulih settle...pegila ke nganjung...Nya meh..dalam aku ponteng tu..aku ngaga assignment ga..Pagi tadi tumu aku dani..Telefon ngagai Pak cik Din..Ngasuh ia nganjung ngagai Pejabat Hasil Slim River..kira ka sejam nya meh ngelawa nya..tumu tudah tuai nganti aku ba depan kolej tadi..aku janji ngagai ia pukul 7.30 pagi nurun..Dipendekkan cerita..pulai ari Slim River aku nyua ke PaK cik Din mata duit RM 35.00 tambang ku pulai mansang..dah nya,aku minta diketu ke ia ba Pekan..ka ngambi penyata akaun Bank Islam aku bulan 8 tu..Ateeiii dai..tusah ku ngira(Hard I count..hehe)..nyau masalah ga Bank Islam..
Aku datai di Pekan Tanjong Malim kira-kira pukul 8.50 pagi pia meh..enti enda ketegal Bank Islam bermasalah..ulih aku masuk kelas tadi..ukai nya lama ngambi penyata akaun nya..ngambi ke enda muai masa beranti ke Bank Islam ke dibuka ba luar dia..Nyau tudah aku nanya ke baju Kurung moden 2 pasang ke diasuh aku gaga Mak Cik ke bansa Melanau tang ia enda kala pulai ke Sarawak sekumbang ke dah belaki jadi enggau Melayu ba Semenanjung ditu..Akai dai..alu bedau tembu ga..padahal udah sebulan aku nganjung agi ia kia.."lepas rayala siap dik"pia ko ia ga..nyau kasih ga meda ia..seduai melaki bini ke bejait dia..ukai nya mayuh orang enggau gawa dia..pulai aku ngagai bank Islam kia..jam udah nunjuk ke pukul 9.50 pagi pia..nyau gerut-gerut ngapa ke nganti ba depan pintu dia..bedau ga masalah settle...Sabar ja ati..Sabar aja Jantung...Enggai ke sakit tinggi darah ngapa lagi..Uhang bukai asai nya meh..hehehe...Nya meh..sekeda ari pengalaman aku saritu..tembu semua urusan aku udah pukul 10:38 bakanya tadi..Kelas aku saritu 2 jam aja..ianya kelas Seni Mengarang..Tang laban ke enda kala ponteng..berasai amat ga disepi aku...orang bukai belajar dalam kelas aku ngurus ke utai lain..akai dai..Enda apa ga..Anyway..aku enggai ponteng gik....hehehe..

0 comments: