KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Sunday, May 3, 2009

Serius untuk Berhenti Merokok?Meminum Arak, Menagih dadah atau ketagih dengan pil Khayal?Super Detox la jalannya....

Gambar di bawah ini adalah gambar produk Super detox...


Tabiat merokok sebenarnya amatlah sukar diatasi, terutama bagi anda yang begitu ketagih sekali...Ada yang menjadikan rokok itu teman paling akrab dengan dirinya...everytime eveywhere...ada sahaja rokok jadi peneman...Mungkin handphone atau kunci kereta lupa dibawa..Tetapi..Kalau rokok..mak aiihhhh........Tak pernah lupa..

Jadi..bagi anda yang betul-betul serius untuk berhenti merokok...Tapi tak dapat juga berhenti...cubalah produk Super Detox ini..Produk ini sememangnya telah lama diperkenalkan iatu sejak tahun 2006..tetapi..mungkin ramai yang tidak tahu..atau sengaja tak nak ambil tahu kan...

Merokok ni bukan sahaja membazirkan duit...tetapi juga menyebabkan pelbagai masalah kesihatan..Bukan sahaja kepada diri anda yang merokok..tetapi juga kepada orang kesayangan anda..keluarga dan anak-anak anda yang sama-sama menyedut asap rokok...Saya mengesyorkan anda untuk mencuba produk ini..bukan kerana urusniaga atau kepentingan komersial saya...sekadar ingin berkongsi maklumat dengan anda yang sudah lama bertekad nak berhenti merokok tetapi tak dapat juga...

super Detox sesuai kerana:


Produk yang di buat khas untuk membantu anda berhenti merokok dengan cara yang lebih intensif dan menjimatkan. Mengandungi bahan-bahan yang terbukti berkesan untuk memulihkan ketagihan anda dari merokok.

Super Detox Berfungsi Untuk Membantu Anda Dari :
• Ketagihan Dadah
• Ketagihan Merokok
• Ketagihan Arak
• Ketagihan Pil pil Khayal
Produk Super Detox Mengandungi
• Air Ozon
• RO Water
• Peraman Buah Buahan
Cara Penggunaan
Anda hanya perlu mengambil satu sudu besar Super Detox setiap pagi atau sepuluh titik , setiap kali ketagihan anda tiba . Super Detox boleh di campur di dalam air minuman seharian kita contohnya teh, sirap dan lain lain lagi .Senang saja kan?

0 comments: