KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Monday, January 24, 2011

KEPADA PEMBACA BLOG SAYA,DOAKAN PERJALANAN SAYA PADA 27/01/2011-7/2/2011 INI YA!

salam buat pembaca blog yang disayangi sekalian..post entry kali ni hanyalah untuk meminta restu dan doa pembaca-pembaca sekalian..27/1 ni nak balik sarawak..so u all doakan saya semoga saya selamat sampai ke kampung saya dengan selamat ye...Baru beli tiket hari ni, 24/1....agak rushing sebab hati ni rasa nak balik kampung je memikirkan orang kat umah...Apepun..harap semuanya berjalan dengan lancar...Saya balik pada petang khamis ni flight jam 4.30 ptg dan sampai di Kuching 6.00 petang..then cari bas lagi nak balik Sarikei..Lepas tu tiket balik pulak, saya balik pukul 9.05 minit mlm dari Kuching.. Dari rumah lagi, pas tu naik bas lagi pergi kuching...huh!Perjalanan dari Kuching ke Sarikei sahaja dah memakan masa 7 jam..huh!...Sampai tak sampai di Sarikei pun pukul 2 pagi le jawabnye....Balik sorang2 lagi tu......huhu..Apepun semuanya ku serahkan kepada Tuhan, semoga dia sentiasa membimbingku di dalam perjalanan..Buat Hubby, jaga diri baik2 sepanjang saya cuti ni nanti ek...

0 comments: