KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Sunday, October 10, 2010

Terima Kasih susu sejat...aku mulakan hidup baru keranamu (10.10.10) aku jadikan ia satu realiti dan bukan lagi mimpi......

Hi all..entry kali ni rasa tak tau nak letak apa..sebab fokus saya masa ni juz kepada tips-tips dari si susu sejat. 10.10.10.....Azam baru saya, saya nak sesuatu berubah dalam hidup saya. Susu sejatlah banyak membantu saya. Selama ni, saya ikut naluri dan hati saya sendiri melakukan semua yang saya rasakan baik untuk saya. Tetapi, selepas saya melihat apa yang susu sejat bagi kepada saya dan yang lain-lain ( yg kesnya sama dan bermatlamat seperti saya). Saya merasakan bahawa apa yang saya lakukan selama ini adalah jauh menyimpang daripada apa yang susu sejat berikan. bermulanya 10.10.10, saya nak jadi seperti susu sejat yang mampu berbangga dengan apa yang dimilikinya sekarang. Saya nak dan mengimpikan sangat2 seperti yang susu sejat lakukan. Saya pasti saya boleh..Sangat pasti.....Saya yakin saya dapat.........tq..10.10.10 adalah permulaan....

0 comments: