KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Sunday, October 18, 2009

Rumah panjai udah ngangau pulai...Ati kekesit enda betah rampa menua ke udah ditinggal tajapan apin lama....

Huh..lama aku udah enda update blog..Entah lemai tu tak seilu-ilu asai di ati lebuh maya nyenguk ke mua meda utai di luar dia..Enda berasai runding aku terebai ke menua alai diau, menua aku empu ba rumah panjai kami di Rt. Limau din..ditambah ga benung ngelayan radio WAI fm. Aku endang enda kala miss mending ke radio online tu dikena mantup ke pengelengau ati. Nambah ke nya mega, lagu James Ruai, INDU RUMAH PANJAI...cukup mutar ke pengasai ati aku ngenang pengidup di rumah panjai...Lelengau amai asai ia ka ngerendam tubuh diri ba ai Sungai Rt. Limau, ka mansai ikan ba sungai lada, ka nginti ikan, ka enggau apai aku bejalai nangkap pama enggau ngemudi ke ia nyala ikan enggau ngetan n ngabas pukat maya dini ari, ka mansai undang ba Rantau Sg Luing,rindu ka ngiga tekuyung...Oh..God...rindu enggau lelengau amat aku ditu..

Meda ke luar kia, nadai utai ke ngasuh ati aku tertarik..Mensia semua bz enggau pengidup diri empu...Kulu-kili enggau pengawa diri...Semua materialistik enggau individualistik magang...Kaban?Bisi ga kaban, tang kaban online aja...laban ke jauh ka ngelawa pangan diri..Tang berbeza enggau cara idup rumah panjai..Enti maya lemai bakatu, udah makai udah ngintu diri semua, sama duduk bala kami, lepak ngelawa pangan diri, berandau ke pengawa, betanya ke berita. Enti enda ba ruai, ba takah rumah dia ga berandau...Enti bisi ai ia, bai ga kia kena bebungah, kena betusi ke cerita udah sari-sari lelak ngereja pengawa..Enti bisi utai sama beberi pangan diri, bekangau makai serumpu...Bakanya meh penyauh tingka cara idup di rumah panjai enggau di menua orang ditu...

Enda lama agi, 19 Hbln 11 tu, pukul 7.05 am, enti nadai penanggul aku terebai ari LCCT ke airport Sibu..Tiket RM 93.00 udah sedia, nganti ka meleka aja....Enda sabar amat ke deka pulai, tang agi mayuh ga utai ke benung ngikat aku diau ditu..Peresa?peresa kami enda lama da agi...lalu peresa dijadualkan abis 18hbln 11. Ngitung ari aja meh tu ditu...Oh ya...Rindu amat ke pemakai di menua din, kelebih agi daun ubi ditutuk tauka dikusuk, bala sida upa pantu, upa aping, tubu enggau paku...Tetenguk amat mega ke ikan sungai, enti dipansuh, amat cukup nyamai arr...pia mega pama..apu...teringat aku enti maya aku pulai apai aku sigi begiga ke pama belama....Mayuh pama diulih ia...Aku pan selalu enggau ia, ngemudi ke ia, tajapan indai selalu enda ngasuh laban ke bejalai malam, laban aku kira ke anak asi...cewah..Nadai ulih orang nagang agi...Aku tu pelik2 mimit, indu ka bejalai malam,tang enti ari ujan tauka ribut, sigi rengik2 aku ngemai apai pulai,kala aku tinduk di kerangan lebuh nganti ke maya muat pukat.celap naka penyelap,ditambah agi semina bebekal ke unggun api ke ditungkun apai.Nya lebuh maya ari manah...Kadang-kadang, nganti ari ke silau pan kami selalu duduk nganti di kerangan...udah ari selabuh silau baru mupuk bejalai nenggau pama..hehe...rindu meda apaiku nangkap pama..Rindu minjar api ngagai mata pama. Pama pan nyamai amat enti dipansuh, disalai agi..kuah ia apu...yummy.....hehe...Sema jaku nama-nama pengawa apai, aku sigi enda kala enda enggau..Semadi meh apai ngasu tauka bejalai nimbak aja aku enda enggau..

Tajapan lelak, tang cukup puas amat ati aku..ia meh ngalih ke pagi, tumu ga dani, tang aku jarang angkat berapi pagi..hehe...laban indai ke dulu angkat..pama jam udah pukul 4pagi, indai lalu angkat berapi..Tang maya tengahari enggau lemai, indai ku sigi enda negu dapur..hehe...Pulai gawa angkat belelak n makai aja meh seduai apai..Pasal pengawa..Enti maya ke nangkal nya, aku sigi enggau ngerejang getah enggau muat ai getah y...Teringat aku maya aku muat ai getah lebuh aku agi form 3 suba, ai getah dalam baldi ke dipegai aku tungkup abis laban kaki aku tesangkut ba onak marau...Alu nanjah gari ke dikena aku..Aku lalu nyabak sikuk-sikuk tisi baldi ke udah tungkup nya.. Aku nyabak ukai laban kena tanjah ai getah, tang nyabak meda ai getah ke diulih aku besari-sari dibuai pia aja..Udah ari nya aku lebih berhati-hati agi.. Ba senentang pengawa belada.. Aku selalu nampil maya sida apai enggau indai ngumpul buah lada, ngesum lada lalu ngirit tuat lada ke udah disayat apai ke nanga sungai...Tang pengawa bukai terus terang aku sigi enda nampil, terutama enti utai ke bekaul enggau tangga lada..hehe..laban ke rawan(gayat), pia mega pengawa mancit enggau ngeracun lada...Cara idup anak urang betanam betupi sigi udah nyadi darah dagin aku..Mayuh ga pengawa ke ditemu...lalu pengawa bumai,,Aku selalu nampil maya sida apai enggau indai ke nebas palan ke deka endur bumai aja..Pengawa bukai aku enda enggau, laban maya nya diau di menua orang ditu..

Enda alah tunda meh cerita y..sigi baka kitai diau ba dua iti menua...ka enda ngiga pengidup ga...Titih ke aja meh....Nya meh ko orang, tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermanja. Ngagai kitai ke diau di negeri, anang meh kitai enda ingat ke kampung halaman kitai empu, kitai diau di rumah panjai kelebih agi bisi pengelebih dibanding enggau diau di negeri..Tajapan engka jauh ari pemansang..Tang kitai harus bersyukur laban kebahagiaan nya enda ulih ditukar ganti...Apapun..dunya semina penguji aja..Dini-dini alai kitai diau, sigi enda kala lepas ari penguji...Aku tu baka ke meluah ke pengelengau ati diri ngagai bala kita pemaca blog ti dikesayau ke aku...Minta ampun au...hehe..

0 comments: