KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Friday, September 18, 2009

Nadai Pengawa aku saritu..Ngemas rumah..hehehe.....nyau Bepeluh ngemas rumah tu...



Tu meh gambar peninduk indu dara...serba hijau....hehee...maya ati sunyi...malik ke luar tingkap kia meh pengawa aku....hehe...nya meja kenduai roomate aku....sepiak nya meja roomate aku..






Tu meh gambar meja kami..kosong utai dia...lama dah enda makai dia....hehe...makai ba luar belama ngelamatu..










Nya laptop Teman setia enda ngira maya...kasih tudah tuai..baru dah tuci aku skrin ia...alu nyapu keyboard ia ga tadi......
Bakanya meh..nadai pengawa tudah aku tadi...ninga lagu..meda blog..muka rumahpanjai.com....ka mesej sulu ati..ati tu agi ringat..lama dah Handphone dipadam ke aku...ari kemari...ringat tahap kritikal....hehehe...sigi baka...Lelak saritu amat meh nadai pengawa...kerja mengemas aja...laban bala kami serumah nyau udah pulai ke menua sida magang...biasalah nyambut raya..bala kami serumah ke sama diau enggau aku ditu bisi 8 iku...6 iku laut magang....ka kami duai ke ukai..siku kaban aku bansa dusun...tang udah pulai agi rumah kawan ia...so aku kediri meh....nasib ga kawanku siku ke benama cynthia...selalu datai ngundang aku...tambah mega bc laptop.....lalu nya meh ke merindang aku..pengawa aku...ngemas rumah meh saritu...enda ga tekemas ke ia endar...at least sedap mata memandang..and aku empu pun selesa mimit...hehe..
Bersyukur amat ga diau di kolej....laban nadai bebayar..semina yuran aja ke dibayar..agipun semua kemudahan cukup magang...nya meh gaya kolej alai aku diau...Kolej Harun Aminurrasyid....(KHAR)...

0 comments: