KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Saturday, August 1, 2009

Meniti Hari-Hari membosankan....

Apa aku nak buat ari nie..
Pandang ke depan..skrin lappy..
Pandang ke belakang lak..almari..
Pandang ke tepi..minah tido(Cyn ngan Su)tak sedar ari dah tengahari..
Heh..apa aku nak buat ari ni...

Kuperhatikan atas meja..
Assignment berlambak,penuh ngan buku library..
Aku perhatikan lagi...ada sebungkus maggi..nampak cam yummy..
Aku perhatikan lagi..Handphone pun lama tak berbunyi..sunyi..
Abang sayang merajuk dari semalam lagi...
Fuh...Manja makin tua makin menjadi..
perhatiku ke dinding...Beberapa note aku tampal kat tepi..
kuhitung Assignment yang lom siap..ngan 10 jejari..
Maksudnynya ada 10 lah lagi tugasan bakal menanti..
Lantaklah...Apa aku peduli..
Tunggu wahyu datang..Baru aku wat semua nie..(hihi)

Tengok ku ke luar...nampak bebudak KHAR ngan Mask Pharmacy..
Semua takut H1N1 melanda lagi..
Tapi bersyukur juga, sebab H1N1 dapat cuti...
Pas abis cuti..baru tambah saket kepala
Fikir mau ganti...hahaha..
Lecture ngan kitorang...same jer satu kaki..
Malas banyak...rajinnyer tak sampai tahap membimbangkan hati..(hihi)

Huh..lengang jer kolej nih...
pe aku nak wat nie..
Pergi Church pun x sebab lewat bangun pagi
Semalam kan main lagi layan movie...
Hai...
kepala sakit bukan sebab positif H1n1 ni..
sebab Fikir hari-hari yang membosankan dok kat sini..
kengkawan len suma dah dok umah relex ngan family.
Ade yg berabis masa time cuti ngan suami isteri..(hah..Adeke?
Terus....Aku bermonolog lah seorang diri...


Catatan Otak Mereng,
Kumangkenyalang88,
Kolej Harun Aminurrasyid,
2 Ogos 2009,bersamaan pukul 10:41 pagi..

0 comments: