KLIK YE..TAKKAN NAK TENGOK AJE...

FOLLOW ME DER....

Friday, May 8, 2009

HAPPY MOTHER'S DAY

Maya ari indai tu..tekenang aku ke tudah indai aku di menua...Laban ke jauh ari seduai apai..tak semampai berasai sinu amai ati aku...Laban ke enda ulih meri ucapan selaamt ari Indai ba mua ia...Indai aku cukup naka pemanah indu ke udah ditemu aku...Nadai orang lebih ari indai...Dalam semua pengawa, aku merati indai sigi lanchat,nemu semua batang pengawa..lalu ransing ati Ngiga belanja dikena kami madi sekula..

Maya aku bisi penusah...Indai meh orang keterubah nemu..Maya aku bisi masalah..Enda ngira nama-nama masalah aku, indai meh orang keterubah nemu..Maya aku nyabak,indai pan sama enggau nyabak...Jaku peransang indai semampai dikingat ke aku belama..dikena aku mai diri ke menua orang,ngambika aku enda mudah tumbang, enda mudah midang ngapa lebuh maya bisi penguji datai nuntung...

Selamat ari indai ngagai semua ke begelar indai..ingat meh ke jaku tu..(When you are a mother, You are never really alone. A mother always to think twice, once for herself and for her children...)Happy mother's day..

1 comments:

Mr.J said...

jaga bala ibuk udah kak.. hahah


regads,
www.pengerindu.com